Heineken 150 BTL kampány

Így segítettünk a Heineken 150. szülinapját különlegessé tenni

KreativitásKreativitás close
MárkaélményMárkaélmény close

Ügyfél

Heineken

Szolgáltatások

kreatív koncepció

hostess promóció

egyedi installáció
tervezés

Év

2023


Háttér

2023-ban a Heineken a Dominot bízta meg a márka 150 éves jubileumi országos kampányának BTL kommunikációjával.

A márka ugyanis ebben az évben hívta életre a ‘Legyél te a party sztárja!’ elnevezésű születésnapi kampányát, ami kommunikációjának középpontjába a fogyasztókat helyezte, üzenetével kiemelve, hogy a Heineken márka nélkülük nem lehetne a sörpiac egyik legjelentősebb szereplője immár 150 éve. 
Az ünnepi promóció során a fogyasztóknak lehetőségük nyílt bekerülni a márka születésnapi kampányába: ehhez nem kellett mást tenniük, csak készíteni egy bulizós fotót bármelyik Heineken termékkel, ezt a fotót pedig feltölteni a H150 promóciós oldalra.150 szerencsés játékos így felkerülhetett a márka 150 éves ünnepi plakátjára.


Feladatunk

Ügynökségünk feladatai voltak:

  • a hostess HoReCa kampány kreatív koncepció kidolgozása;
  • a hostess promóció lebonyolítása;
  • egyedi promóciós installáció tervezése és kivitelezése.

Koncepció

Egy olyan kreatív koncepciót dolgoztunk ki a ‘Legyét te a party sztájra!’ kampányhoz, ami amellett, hogy ösztönzi az országos kampányban való részvételre a fogyasztókat, a kampány elemeit átdolgozva offline is megjeleníti a kampány üzenetét az egyes helyszíneken.
Így született meg a ‘Legyét te a kedvenc helyed sztárja!’ kampány. 

A promóció során lefotóztuk a kocsmák legmenőbb vendégeit, és az így készült képeket azonnal ki is nyomtattuk nekik.
Minden helyszínre kihelyeztünk egy ‘Legyél te a party sztárja!’ dicsőségfalat, így aki fel akart kerülni rá, ott helyben fel is ragaszthatta az itt készült fotóját, vagy akár egy promóciós weboldalra is feltölthette őket.
A dicsőségfalat a promóció után is kint hagytuk minden helyszínen, ezzel is inspirálva a kocsmákat és bárokat, hogy egyre több kép kerüljön ki a falukra, tovább népszerűsítve így a Heineken kampányát.


H150 installációk

A promóció támogatására egyedi installációkat is terveztünk.

Az ‘Óriás Csillag’ installációval a Balaton Sound-on találkozhattak a fesztiválozók, a kisebb installációkat pedig a Heineken kiemelt partnereihez telepítettük egy-egy hétre a promóciós időszakban.

Szeretnél velünk dolgozni?
Keress minket bátran!